Πόσο συνέβαλε ο Κρατικός προϋπολογισμός στην αποτελεσματική επίλυση των στρατηγικής σημασίας προβλημάτων της Λήμνου, κυρίως στην επίλυση του φλέγοντος προβλήματος των ακτοπλοϊκών κυριότατα, -και αεροπορικών- συγκοινωνιών, πρόβλημα ζωής ή θανάτου για το νησί, για το οποία αυτό πρόβλημα προηγήθηκαν δυναμικές κινητοποιήσεις των επαγγελματικών φορέων και του πληθυσμού με την μαζικότερη και δυναμικότερη, εκείνη, τις παραμονές των Ευροεκλογών, με όλη την συσσωρευμένη ψυχολογική φόρτιση και καθολική αγανάκτηση των οικτρά διαψευσμένων επανειλημμένων Κυβερνητικών υποσχέσεων, οι οποίες αποδείχθηκαν σκέτος εμπαιγμός και προσβολή αίσχιστου είδους, όλων, αδιακρίτως των Λημνιών συμπατριωτών μας;
Η άποψή μου είναι ότι χρειάζεται μίγμα πολιτικής εδώ.
Αντίληψη του ισοδύναμου μεταφορικού και εξασφάλιση «καθολικής υπηρεσίας», δηλαδή μίας ελάχιστης εγγυημένης υπηρεσίας δημοσίου συμφέροντος που θα παρέχεται από τον εξειδικευμένο οργανισμό σε κάθε χρήστη, ανεξάρτητα από τη γεωγραφική του θέση και σε προσιτή τιμή.
Απαιτείται Πολιτική βούληση. Πιστεύω όμως ότι η λύση βρισκεται στις παρακάτω προτάσεις:
- Οργάνωση ενός ενιαίου κέντρου λήψης αποφάσεων, με ισχυρή συμμετοχή της Τοπικής Αυτοδιοίκησης με αποκλειστική αρμοδιότητα να οργανώνει, σχεδιάζει, προγραμματίζει, συντονίζει, εποπτεύει και ελέγχει τη διεξαγωγή του συγκοινωνιακού έργου όλων των μέσων μαζικής μεταφοράς, θαλάσσιων και αεροπορικών, στο νησιωτικό χώρο.
- Σύσταση, με πρωτοβουλία του δημοσίου, ενός εξειδικευμένου οργανισμού παροχής ακτοπλοϊκών υπηρεσιών στις άγονες γραμμές, που θα χειρίζεται δημόσιους πόρους και μέσα, με στόχο την υλοποίηση του σχεδιασμού του κεντρικού φορέα
- Δημιουργία ενός «Παρατηρητηρίου» που θα καταγράφει συστηματικά τα δεδομένα που σχετίζονται με το σύστημα μεταφορών, τις προσφερόμενες υπηρεσίες, τις ελλείψεις που παρατηρούνται και θα έχει γενικά την ευθύνη παρακολούθησης και αξιολόγησης των συνθηκών που επικρατούν στην αγορά των νησιωτικών μεταφορών και την προώθηση διορθωτικών δράσεων.
Η άποψή μου είναι ότι χρειάζεται μίγμα πολιτικής εδώ.
Αντίληψη του ισοδύναμου μεταφορικού και εξασφάλιση «καθολικής υπηρεσίας», δηλαδή μίας ελάχιστης εγγυημένης υπηρεσίας δημοσίου συμφέροντος που θα παρέχεται από τον εξειδικευμένο οργανισμό σε κάθε χρήστη, ανεξάρτητα από τη γεωγραφική του θέση και σε προσιτή τιμή.
Απαιτείται Πολιτική βούληση. Πιστεύω όμως ότι η λύση βρισκεται στις παρακάτω προτάσεις:
- Οργάνωση ενός ενιαίου κέντρου λήψης αποφάσεων, με ισχυρή συμμετοχή της Τοπικής Αυτοδιοίκησης με αποκλειστική αρμοδιότητα να οργανώνει, σχεδιάζει, προγραμματίζει, συντονίζει, εποπτεύει και ελέγχει τη διεξαγωγή του συγκοινωνιακού έργου όλων των μέσων μαζικής μεταφοράς, θαλάσσιων και αεροπορικών, στο νησιωτικό χώρο.
- Σύσταση, με πρωτοβουλία του δημοσίου, ενός εξειδικευμένου οργανισμού παροχής ακτοπλοϊκών υπηρεσιών στις άγονες γραμμές, που θα χειρίζεται δημόσιους πόρους και μέσα, με στόχο την υλοποίηση του σχεδιασμού του κεντρικού φορέα
- Δημιουργία ενός «Παρατηρητηρίου» που θα καταγράφει συστηματικά τα δεδομένα που σχετίζονται με το σύστημα μεταφορών, τις προσφερόμενες υπηρεσίες, τις ελλείψεις που παρατηρούνται και θα έχει γενικά την ευθύνη παρακολούθησης και αξιολόγησης των συνθηκών που επικρατούν στην αγορά των νησιωτικών μεταφορών και την προώθηση διορθωτικών δράσεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.