Έχουν γραφτεί πολλά για τους αγανακτισμένους. Θετικά και αρνητικά. Η αλήθεια είναι ότι θεωρούν εαυτούς Ερινύες και η προσπάθειά τους επικεντρώνεται στον εξαγνισμό της κρίσης, δημιουργώντας τις ενοχές και τύψεις στους κυρίως υπευθύνους, που για αυτούς είναι οι πολιτικοί μας. Επιδιώκουν δε ως Ευμενίδες να απομακρύνουν τον Έλληνα και τη χώρα από την καταστροφή και τον κίνδυνο.
Γιατί όμως αρέσει στους αγανακτισμένους αυτή η προσωμοίωση;
Τις Ερινύες επικαλείται ο Ευριπίδης, ο Σοφοκλής και ο Όμηρος. Μπορούμε να πούμε ότι οι αρχαίοι Έλληνες μέσω των Ερινυών (αγανακτισμένες της εποχής) συμβόλιζαν τις τύψεις και τις ενοχές που κατακλύζουν την ψυχή και το μυαλό ενός άδικου, ενός κακού ή ενός εγκληματία και που τον οδηγούν στην καταστροφή του αποδεικνύοντας ότι, το μάτι της Θείας Δικαιοσύνης τα βλέπει όλα και μοιράζει στον καθένα δικαίως, εκείνη την αμοιβή που του αξίζει. Κανένας ένοχος δεν γλιτώνει από την αβυσσαλέα εκδίκηση τους, όσο κι αν αυτός πιστεύει ότι είναι ασφαλής. Σε ανύποπτο χρόνο, οι τρομακτικές Ερινύες χυμούν καταπάνω του, δεν τον αφήνουν σε ησυχία, ρημάζουν το σπίτι του, τον διώχνουν από κει και τον καταδιώκουν, ώσπου να πέσει αποκαμωμένος, τρελός απ'τα τραγούδια τους που πιλατεύουν τ'αυτιά του.
Υπάρχει συσχετισμός στην Ελλάδα του 2011!
Οι αγανακτισμένοι ως νέα Αληκτώ δεν καταπραΰνονται με τίποτα. Θέλουν ως η Τισιφόνη (αυτή που εκδικείται τους φόνους) να εξοντώσουν τους φονιάδες της Ελληνικής περηφάνιας και αξιοπιστίας και αξιοπρέπειας. Αυτός είναι και ο λόγος που επιτίθενται στους πολιτικούς. Τελικά δε ως η Μέγαιρα (αυτή που εκδικείται το πνεύμα του μίσους), εναντιώνονται στους εχθρούς της Ελλάδας , τους ξένους δανειστές μας, το ΔΝΤ.
Αν πας στη πλατεία και τους ρωτήσεις θα απαντήσουν ότι είναι οι Ερινύες. Το πιστεύουν απόλυτα. Πλανώνται όμως πλάνην οικτράν. Πέραν από τη υποκρισία και την κρυμμένη ατζέντα αυτού του κινήματος μάλλον θα έπρεπε να αυτό-μαστιγώνονται στις πλατείες όπως οι Μουσουλμάνοι μήπως και σωθεί η χώρα, διαφορετικά θα πρέπει να θεωρηθεί ότι '' ων οικιών ημών εμπιπραμένων, ημείς άδομεν…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.