Ελπίδα

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ
Αφιερωμένο σε όλους τους αναγνώστες για να μην χάνουν το θάρρος  τους και την ελπίδα.



στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
μουσική: Μίκης Θεοδωράκης
ερμηνεία: Μανώλης Μητσιάς, στο LP της συνεργασίας του με το Μίκη Θεοδωράκη “Πολιτεία Γ΄” (1994)




Σε κουβαλάω απάνω μου
στις ερημιές βαδίζω
στα σινεμά στην αγορά
σε κουβαλάω σαν τα μωρά
και κάποιους εμποδίζω

Το πάθος που διώκεται
δεν πα’ να επιδιώκετε
εσείς θα βγείτε λάθος
στο βάθος το ζηλεύουμε
αυτό που ρεζιλεύουμε
και μάρτυράς μου ο Άθως

Σε κουβαλάω απάνω μου
δυο χρόνια δε δουλεύω
κοιμήσου εδώ προσωρινά
κι αν ρίξει χιόνι στα ορεινά
θα πούμε το «πιστεύω»
Το πάθος που διώκεται
δεν πα’ να επιδιώκετε
εσείς θα βγείτε λάθος
στο βάθος το ζηλεύουμε
αυτό που ρεζιλεύουμε
και μάρτυράς μου ο Άθως

Σε κουβαλάω απάνω μου
με κλονισμένη υγεία
περνάμε κόσμο και ντουνιά
μου λένε οι γύρω παγωνιά
τους λέω Παναγία
Το πάθος που διώκεται
δεν πα’ να επιδιώκετε
εσείς θα βγείτε λάθος
στο βάθος το ζηλεύουμε
αυτό που ρεζιλεύουμε
και μάρτυράς μου ο Άθως

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.