Οι πρώτες μου σκέψεις ως υποψήφια βουλευτής

Ο στόχος μου είναι να εκπροσωπήσω τους πολίτες της Λήμνου και γενικότερα του νομού Λέσβου με συνέπεια και αποτελεσματικότητα.

Η συνέπεια και η αποτελεσματικότητα δεν έχουν όρια.

Αυτό που εγώ εισπράττω καθημερινά από την επαφή μου με τον κόσμο της Λήμνου   είναι ότι ο πολίτης έχει πλέον μεγάλες και υψηλές απαιτήσεις από αυτόν που επιλέγει. Η εποχή των ψεύτικων υποσχέσεων, των «φιλικών» χτυπημάτων στην πλάτη και του εμπορίου ελπίδας έχει περάσει. Ανήκει στο παρελθόν, μαζί με αυτούς που επιμένουν σε αυτές τις πρακτικές.

Για μένα η πολιτική πρέπει να αρχίσει να δίνει λύσεις στα προβλήματα και να σταματήσει να αποτελεί μέρος του προβλήματος. Οι πολίτες απαιτούν ιδέες, προτάσεις και αλήθεια. Έργα, πράξεις και λιγότερα λόγια..........................



 Την παρουσία μου στην πολιτική την επιβεβαιώνω μέσα από τις ιδέες, τις προτάσεις και τη δραστηριότητά μου. Από τη σχέση ειλικρίνειας και εμπιστοσύνης που έχω με τον πολίτη και όχι μέσα από αδιέξοδες και προσωπικού χαρακτήρα συγκρούσεις.

Οι πολίτες που στηρίζουν τη Νέα Δημοκρατία στον νομό Λέσβου απαιτούν ενότητα και ένα συγκεκριμένο πρότυπο συμπεριφοράς από όλους μας. Ενότητα πραγματική και όχι εικονική. Σε ότι με αφορά, πρέπει να σας πω ότι δεν έχω συγκρουσιακή λογική.Ο κόσμος αυτής της παράταξης υπέφερε και διχάστηκε όταν δεν υπήρχε ενότητα και όταν επικρατούσαν οι λογικές αυτές.Με ενδιαφέρει το σήμερα και το αύριο. Όχι το χθες.


 Οι αδυναμίες του χθες είναι το όραμα του αύριο. Αυτό είναι και το κεντρικό σύνθημά μου.

Η δύναμη της Νέας Δημοκρατίας δεν είμαστε εμείς, τα στελέχη και οι υποψήφιοι Βουλευτές, αλλά οι απλοί πολίτες που πιστεύουν στις αρχές και στις αξίες αυτής της παράταξης, την στήριξαν στα δύσκολα. 

Οι σχέσεις μου με τους συνυποψήφιους μου είναι άριστες. Τους σέβομαι όλους χωρίς εξαιρέσεις και τους θεωρώ συμμαχητές στην κοινή προσπάθεια. Ο σεβασμός είναι ζήτημα πολιτικής κουλτούρας και αναγνώρισης για την προσφορά και τους αγώνες που έχουν δώσει για την παράταξη. Είναι και θέμα χαρακτήρα αφού τα έμπειρα αυτά στελέχη έχουν και μεγαλύτερη ηλικία από εμένα
Κάποια στιγμή πρέπει να ξεφύγουμε από τα στερεότυπα του εσωκομματικού ανταγωνισμού που δεν έχουν σχέση με την πολιτική αλλά με την παραπολιτική.

Να διαμορφώσουμε νέες συνθήκες. Θα ήθελα, για παράδειγμα, να οργανώνονται κοινές εκδηλώσεις και να μιλάμε ισότιμα όλοι οι υποψήφιοι Βουλευτές της παράταξης. Αυτό θέλουν οι πολίτες. Και στις επόμενες εκλογές θα καταθέσω αυτή την πρόταση στα αρμόδια όργανα του κόμματος.
 
Κατά τη διάρκεια αυτής της προεκλογικής περιόδου  θα είμαι συνέχεια στις γειτονιές και στους δρόμους της Λήμνου, στα άλλα νησιά, στους χώρους δουλειάς, όπου υπάρχουν πολίτες. Οι πολίτες είναι πολύ πιο ώριμοι από ότι νομίζουν ορισμένοι και έχουν αντιληφθεί πόσο σημαντικές είναι αυτές οι εκλογές για το μέλλον του τόπου. Μπορούν να δουν το ανέφικτο, να διακρίνουν αυτούς που προσπαθούν να τους δελεάσουν με υποσχέσεις αλλά στην πραγματικότητα έχουν κρυφή ατζέντα που περιλαμβάνει εξωτερικό δανεισμό και νέους φόρους.

 Μπορώ να καταλάβω την αγωνία, τη στεναχώρια, τον ψυχισμό του απλού νεοδημοκράτη γιατί και εγώ είμαι παιδί αυτής της παράταξης. Κάποιοι από αυτούς στέκονται κριτικά απέναντί μας, έχουν εξοργιστεί με πρόσωπα και συμπεριφορές που δεν ταιριάζουν στην παράταξη. Κάποιοι άλλοι στέκονται επιφυλακτικοί γιατί συνάντησαν «κλειστές πόρτες», γιατί δεν είδαν και δεν ένιωσαν κανένα δίπλα τους.

Πρέπει να πούμε την αλήθεια.

Ναι, υπήρχαν κλειστές πόρτες. Λάθη, παραλείψεις και καθυστερήσεις. Ναι, υπήρχαν συμπεριφορές που πρόδωσαν την εμπιστοσύνη των πολιτών.

Υπάρχουν ευθύνες για όλα αυτά. Τώρα όμως είναι η ώρα του αγώνα για τη Νέα Δημοκρατία και τον Αντώνη Σαμαρά.

Για να μην υπάρχουν κλειστές πόρτες πρέπει να κυριαρχήσει ένας νέος άνεμος, μια νέα αντίληψη για την πολιτική εκπροσώπηση. 

Είναι η αντίληψη που δεν αντιμετωπίζει τον πολίτη ως «πελάτη» αλλά ως εντολοδόχο. Αυτή που τον αντιμετωπίζει με σεβασμό, δεν του καταρρακώνει την αξιοπρέπεια αλλά του δίνει το δικαίωμα να είναι υπερήφανος, κάθε φορά, για το κόμμα του και τον βουλευτή του.

Υπάρχουν αλαζονικές συμπεριφορές που απωθούν και θεωρούν ότι η ψήφος των πολιτών είναι κτήμα τους και τους ανήκει.

Εγώ πιστεύω ότι η ψήφος είναι εντολή. Τη δύναμη που θα μου δώσει ο πολίτης με την ψήφο του, την οφείλω, τη χρωστάω σε αυτόν και δε μου τη χρωστάει.

Η Λήμνος  βρίσκεται σε φθίνουσα πορεία σε όλα τα επίπεδα. Υπάρχει διέξοδος. Αρκεί να δραστηριοποιηθούν όλοι οι ικανοί και δημιουργικοί πολίτες, να αξιοποιήσουμε τα όπλα που διαθέτουμε ως νησί. Ένα μόνο παράδειγμα θα αναφέρω. Στην Λήμνο υπάρχει το Πανεπιστημιακή Σχολή που πρέπει να συνδεθεί άμεσα με την τοπική κοινωνία, να συμβάλλει στην αλλαγή της εικόνας της. Στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου υπάρχει ένα πλούσιο και αξιόλογο επιστημονικό και ανθρώπινο δυναμικό με ιδέες και ικανότητες. Μπορεί να δραστηριοποιηθεί σε κοινωνικές έρευνες, να καταρτίσει μελέτες, να καταθέσει προτάσεις για την αλλαγή του αναπτυξιακού προτύπου του νησιού. Μέχρι σήμερα κανείς δεν έχει σκεφθεί να αξιοποιήσει συστηματικά το Πανεπιστήμιο, κανείς δεν έχει αντιληφθεί ότι στις μεγάλες πόλεις της Ευρώπης, τα Πανεπιστήμια θεωρούνται ισότιμοι εταίροι στην αναπτυξιακή προσπάθεια.

Είναι γεγονός ότι οι νέοι είναι μακριά από την πολιτική και έχουν μια απαξιωτική στάση απέναντί της. Ενδιαφέρονται για όσα συμβαίνουν αλλά αισθάνονται ότι δεν εκπροσωπούνται, ότι δεν τους αφορά η πολιτική με τον τρόπο που γίνεται. Θα σας έλεγα ότι οι νέοι άνθρωποι απαξιώνουν λιγότερο την πολιτική απ΄ότι η ίδια η πολιτική τον εαυτό τους.

Οι νέοι έχουν αυστηρά κριτήρια. Διεκδικούν να ζήσουν καλύτερα από την προηγούμενη γενιά και θα στηρίξουν, ανεπιφύλακτα, πολιτικές που θα δημιουργούν προοπτικές για το μέλλον.Θέλουν να νοιώθουν ότι κάποιος κατανοεί τις ανάγκες και τις απαιτήσεις τους, ότι κάποιος μιλάει τη γλώσσα τους και μιλάει για τα πραγματικά προβλήματα.

Με ρωτούν φίλοι και γνωστοί αν θα είναι έκπληξη για εμένα  να εκλεγώ βουλευτής ή είναι κάτι που το επιδιώκω και το περιμένω ανιχνεύοντας τις προθέσεις των πολιτών.

Τους απαντώ ότι θα είναι τιμή και ευθύνη. Είναι πολύ μεγάλη τιμή να διεκδικείς την εμπιστοσύνη των πολιτών του νομού Λέσβου. Όλες αυτές τις ημέρες,  στις  επισκέψεις μου, ακόμα και όταν περπατάω στο δρόμο έχω πάρει πολύ αγάπη.

Υπάρχουν πολίτες που   μαζί με την ψήφο τους θα μου εμπιστευθούν τα προβλήματα, τα όνειρα και τις αγωνίες τους. Υπάρχουν άνθρωποι, στον Λήμνο και στα άλλα νησιά που έχουν πιστέψει σε μένα. Και όλα αυτά με γεμίζουν ευθύνες.

Σε όλους αυτούς θέλω να καταθέσω μια δέσμευση. Θα είμαι κοντά τους και την επόμενη μέρα και κάθε μέρα. Θα ανταποδώσω με έργα και πράξεις, με την καρδιά και την ψυχή μου.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.