Λαχείο


Ο ΠΑΓΚΥΠΡΙΩΤΑΤΟΣ
07 Δεκεμβρίου 2013
Λαχείο...!
Οι άλλοι κυνηγούν λαγούς και... ότι άλλο τύχει,
κι εγώ συνήθως κυνηγώ στα κρατικά την τύχη,
όμως τον πρώτον αριθμό, δεν έτυχε να βρω,
μα ούτε και τον λήγοντα, για ένα-δυό Ευρώ !
***
Η τύχη δεν με ευνοεί σαν ο τροχός γυρίζει
και πάντοτε αναφωνώ με μένος... "βράσε ρύζι",
 φουρκίζομαι κι αγανακτώ, μου φταίνε όλοι κι όλες,
και βρίζω και την τύχη μου και τους λαχειοπώλες!
***
Αν χάσω τις ελπίδες μου δεν θα ‘χω ησυχία,
γι’ αυτό την τύχη κυνηγώ στα κρατικά λαχεία,
ιδίως τώρα που ‘ρχονται γιορτές αγαπητοί,
μήπως και πέσει μια φορά σε ένα... ποιητή!
***
Λεφτά ποτέ δεν κέρδισα για τούτο και νομίζω
πως στην αγάπη μοναχά συνέχεια κερδίζω,
αφού εδώ υπερτερώ, με τίτλους και πτυχίο,
που έχω μία σύζυγο, που... μου ‘πεσε... λαχείο!
Ο Παγκυπριώτατος

h.chrysanthou@gmail.com

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.