Aπάντηση στη φοιτητρια και σε όσους αμφισβητουν

Από τη Μαρία

Μπορεί αυτά που λες να είναι σωστά και να έχεις δίκιο όμως σκεπάζονται από ένα μεγάλο άδικο!

Ξέρεις δεν είναι όλοι οι Έλληνες όπως τα λες!Ναι υπάρχουν και πολύ 'μικροί' κλέφτες στην χώρα μας, ναι είχαμε ξεφύγει γενικότερα σύμφωνα με τις επιλογές μας άλλα έχουμε και κάθε λόγο να είμαστε αγανακτισμένοι! Ναι έχω και εγώ αγανακτήσει! Είμαι και εγώ φοιτήτρια και προσπαθώ να τα βγάλω πέρα με την καθημερινότητα! Βλέπω τους γονείς μου να στερούνται κάθε μέρα και περισσότερα για να μην μου λείπει τίποτα και για να ολοκληρώσω τις σπουδές μου...σπουδές που θα με βάλουν και εμένα στον κατάλογο των ανέργων αφού κάθε μέρα αυξάνεται! Βλέπω τον πατέρα μου να μην έχει δουλεία, τον αδερφό μου να φλερτάρει με την ανεργία..που στην ουσία είναι άνεργος αλλά όχι άεργος και αυτό είναι πολύ σημαντικό τουλάχιστον γι αυτόν! Δεν ξέρω αν στους υπόλοιπος λέει κάτι...
Βλέπω ηλικιωμένους με την κατώτατη σύνταξη, και μην μπερδεύεσαι όχι αυτούς με τις υπέρογκες συντάξεις και τα ατελείωτα εφάπαξ, να τους κόβουν από τα λιγοστά που παίρνουν καθώς και τα φάρμακα που τους δικαιολογούν...! Δηλαδή σαν να τους λένε εμμέσως πλην σαφώς πως μας βολεύει καλύτερα να πεθάνεις! Και ναι νευριάζω πολύ με την κοινωνία όταν βλέπω ανθρώπους να κοιμούνται στο δρόμο, ανθρώπους να ζητιανεύουν και παιδιά που τα εκμεταλλεύονται! Καμία μέριμνα για τους αδύναμους και οι αστυνομία αντί να συλλαμβάνει εγκληματίες και τέρατα που σπέρνουν τρόμο στους πολίτες να δέρνει πολίτες και να βάζει κουκούλες και να διαλύει πορείες!

Ναι λοιπόν νευριάζω και αγανακτώ όταν μπαίνω σε μια δημόσια υπηρεσία και μου βγαίνει το λάδι μέχρι να κάνω τη δουλειά μου...χωρίς καν ο κάθε υπάλληλος να ξέρει ποιες είναι οι αρμοδιότητες του και οι υποχρεώσεις του...χωρίς να το έχει σε τίποτα να σε στείλει σε μια τεράστια ουρά που στο τέλος της μετά από ώρες θα διαπιστώσεις πως αυτό που θες τελικά πρέπει να το κάνει αυτός που σε έστειλε στην ουρά! Και χωρίς να υπάρχει κανένας έλεγχος σε αυτούς τους υπαλλήλους φυσικά και θα κλέψουν και θα γίνουν μη παραγωγικοί!! Πιστεύω ξέρεις την παροιμία δώσε θάρρος στον χωριάτη...

Αλλά πες μου φταίνε μόνο αυτοί η και το κράτος που δεν έχει κανέναν έλεγχο? Νομίζω σε κάθε ιδιωτική υπηρεσία/επιχείρηση γίνονται έλεγχοι...μήπως και αυτοί οι υπάλληλοι είναι μη παραγωγικοί? Ναι βλέπω γνωστούς μου που στα σπίτια τους μπαίνουν περισσότερα χρήματα από όσα θα έπρεπε και αγανακτώ αλλά αγανακτώ περισσότερο με το κράτος που δεν ελέγχει που δίνει τα λεφτά του! Αγανακτώ περισσότερο με την κυβέρνηση που έχει στήσει ένα πρόγραμμα υιοθέτησης δημόσιου χρήματος, ατιμωρησίας διευθαρμένων πολιτικών (καθώς για τους !!!απλούς!!! πολίτες της φοροδιαφυγής έγιναν κινήσεις) , για το θράσος τους να παίζουν τις κουμπάρες και να αποδίδουν ευθύνες ενώ η χώρα χάνετε, για τα κρυφά τους χαρτιά, για τα σκάνδαλα και φυσικά για τις συμφωνίες ξεπούλησης της χώρας! Γιατί ας μην γελιόμαστε αυτό είναι το deal ένας οικονομικός πόλεμος είναι ισχυρότερο χαρτί από τα ντουφέκια....και ουκ ολίγες είναι οι χώρες που θέλουν το ελληνισμό νεκρό βλέπε Σκόπια, Τουρκία, Γερμανία! Γιατί αυτό είναι το όραμα του 'κύριου' Παπανδρέου..γιατί αν ήταν να σώσει την Ελλάδα θα άρχιζε από την ανάπτυξη! Αλλά ούτε μια κίνηση δεν έγινε!

Αφού είσαι φοιτήτρια στη Λήμνο και το τμήμα σου είναι σχετικό στα τρόφιμα κάνε μια αναδρομή στο παρελθόν!Τι παρήγαγε η Λήμνος και ποία είναι τα επαγγέλματα των κατοίκων! Και ναι αυτοί οι άνθρωποι ζούσαν αποκλειστικά και μόνο από τις παραγωγές τους!Παραγωγές που αναγκάστηκαν να σταματήσουν γιατί δούλευαν για εξεφτεληστικές τιμές! Δεν λέω όμως πως δεν μας έφαγε η εξέλιξη και το πάθος όλων να σπουδάσουν..ακόμα και των μη ικανών...αλλά δεν είναι μόνο αυτό! Αυτούς λοιπόν που κατηγορείς και έχεις δίκιο για την προσήλοση τους στα κόμματα..(μεγάλο κακό που πρέπει να σταματήσει) έζησαν πολέμους κατοχή,πείνα και χούντα! Με το δίκιο τους λοιπόν να ξεσαλώσουν και να κακομάθουν και τα παιδιά τους! Με ποίο δίκιο όμως οι Πρωθυπουργοί που πέρασαν από την εξουσία δεν απαίτησαν τις αποζημιώσεις που δικαιούμαστε ως χώρα ως άνθρωποι?

Μήπως είχαν κάποιο συμφέρων εις βάρος της χώρας?Λοιπόν γι αυτό ο κόσμος είναι αγανακτισμένος με τους πολιτικούς! Δεν εθελοτυφλεί με τους μικρούς κλέφτες! Αλλά να κλείσω αυτή την έμπνευση (ίσως λίγο κουραστική για το μέγεθος) με μία διαπίστωση! Το εύρος κίνησης του σώματος καθορίζεται από τον εγκέφαλο! Αν η κεφαλή είναι σάπια, σάπιες και ανεξέλεγκτες θα είναι και οι κινήσεις! Γι αυτό πρέπει να φτιάξουμε πρώτα το κεφάλι! Όμως αυτά είναι μόνο στα όνειρα μας και μάλλον μόνο εκεί θα μείνουν!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλά το πήγαινες, μέχρι που άρχισες τις ανοησίες για τις χώρες που θέλουν τον ελληνισμό νεκρό.

Ανώνυμος είπε...

Δεν περίμενα όταν το έγραψα αυτά να ταυτιστείτε με τη γνώμη μου... Απλά είναι πράγματα που σκέφτομαι με βάση του λογική μου αλλά και το συναίσθημα χωρίς να έχω ασχοληθεί και πολύ με τα πολιτικά πράγματα! Επειδή πραγματικά είμαι άνθρωπος που μ'αρέσει να ανταλλάσσω γνώμες και είμαι μικρή ακόμα και έχω να μάθω πολλά αν τύχει και δεις ξανά τη σελίδα και το σχόλιο μου αν δεν σου κάνει κόπο να απαντήσεις γιατί δεν κατάλαβα ακριβώς γιατί ήταν ανοησία αυτό που είπα.. Έτυχε να συναντηθώ με σκοπιανούς και να καταλάβω το μίσος που είχανε για μας και για την Ελλάδα... Οι τούρκοι δεν κάνουν τίποτα άλλο από το να τεντώνουν το σκοινί και βέβαια όχι για τις παραλίες μας αλλά για τα αφάνταστα ορυκτά, πολύτιμους λίθους, πετρέλαιο και πολλά άλλα...και αυτά υπάρχουν άφθονα στον Ελλαδικό χώρο δεν το βγάζω από το μυαλό μου...αλλά εμάς όπως φαίνεται δεν μας χρησιμεύουν! θα χαρώ πολύ να μου πεις που ακριβώς κάνω λάθος!!

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.