Τι μας κανει εντύπωση στους θηλυπρεπείς

Είναι ένα θαυμάσιο καλοκαιρινό πρωινό Κυριακής σε μία  όμορφη παραλία της Λήμνου, το  Θάνος.  Η θάλασσα αστράφτει στο άγγιγμα  του ήλιου, ενώ η άμμος  ξαπλωμένη ηδονικά απολαμβάνει τις θωπείες των απαλών κυματισμών, υπό την επίβλεψη της γαλάζιας μάνας που χρωματίζεται από το βλέμμα του ουρανού!

Είμαι στην  παραλία μόνη μου.  Η παρέα μου πιο πίσω στη καφετέρια,  απασχολημένη με τάβλι και συζήτηση για πολυφορεμένα και τετριμμένα θέματα χρόνων και χρόνων, όσο κρατάει η ανθρώπινη ύπαρξη πάνω στη γη!   Η μαύρη απελπισία των ημερών φαίνεται να έχει ξεχαστεί μέσα στους ήχους της δυνατής  μουσικής   - πάντα κυρίαρχης στην Ελληνική ραστώνη του θέρους!


Βρήκα μια ωραία φανταστική ψάθινη ομπρέλα, την τελευταία μοναχική ομπρέλα μπροστά στο κύμα.  Ήθελα  το μυαλό μου να χαθεί  στις σκέψεις του και να χαζέψω τον κόσμο γύρω μου . Το είχα πραγματικά ανάγκη μετά από μία τόσο δύσκολη εβδομάδα.  Δίπλα μου δυο όμορφες κοπέλες και δυο νεαροί που μοιάζουν περισσότερο με τα κορίτσια της συντροφιάς τους. 

Γλυκύτατα παιδιά όλα τους  αλλά το βλέμμα μου τραβούν  οι δυο θηλυπρεπείς νεαροί με τα βαμμένα τους μαλλιά τα κολιέ τους, τις χαρακτηριστικές  τους κινήσεις. Δίπλα τους ήταν γεμάτα αντηλιακά, κρέμες, αξεσουάρ, ipod, περιοδικά και ό,τι άλλο μπορείτε να φανταστείτε.  Άλλη κρέμα για το πρόσωπο, άλλη για το σώμα, και άλλη για το στήθος που έχει επιμελώς ξυριστεί ή αποτριχωθεί τόσο που όταν   μπαίνουν στη θάλασσα την κάνουν έτοιμη για τηγάνισμα με τόσο λάδι που επιπλέει. Παράλληλα, γίνεται άτυπος διαγωνισμός Lifestyle με επώνυμα μαγιώ, πετσέτες και όλα τα λοιπά αξεσουάρ.

Τους παρατηρώ ώρα μου αρέσει να τους βλέπω. Βγαίνουν από τη θάλασσα,  φοράνε τα γυαλιά ξαπλώνουν με τόση προσοχή μη και τσαλακωθεί η πετσέτα και μετά παίρνουν το κινητό ανά χείρας.  Όλο αυτό γίνεται με μια αίσθηση αδιαφορίας και φυσιολογικότητας. Έχουν μία γυναικεία χάρη. Ζηλεύω που δεν είμαι στην παρέα τους να γελάσω μαζί τους με το τόσο χαριτωμένο χιούμορ τους. Άραγε τι είναι αυτό που  τραβάει τόσο έντονα την προσοχή μου;

Στην ζωή μου πάντα κοντά μου είχα άνδρες-φίλους-φιλενάδες και τους αισθανόμουν δίπλα μου. Συζητούσα μαζί τους τα πάντα σχεδόν, τα συναισθηματικά  μου, τι με προβληματίζει ακόμα για τα ρούχα που θα φορούσα στην κάθε εκδήλωση και πάντα αυτοί οι άνθρωποι που συνήθως είχαν μια εκκεντρική εμφάνιση -στάση -συμπεριφορά ήταν πάντα εκεί δίπλα με μια γλυκύτητα να με στηρίξουν να τονώσουν την αυτοπεποίθηση μου. 

Ναι ! Γλυκύτητα και τρυφερότητα γεμίζει την ψυχή μου όταν συναντώ αυτούς τους ανθρώπους που πραγματικά είναι συνήθως τόσο ευαίσθητοι και έρχονται κοντά μας και για δώσουν, αλλά και να πάρουν λίγη αγάπη που τόσο λείπει από όλους μας. Χρησιμοποιούν ως καμβά τον σκληρό κόσμο που έχουν δομήσει για τον εαυτό τους, για την ανάγκη τους  για ανθρώπινη επαφή. Επαφή ουσιαστικότερη του sex και ανώτερη της σεξουαλικής επιλογής.  Θέλουν με το παράδειγμά τους να ξεπεράσουν  την αδυναμία του ανθρώπου να συνάψει ουσιαστικές σχέσεις  στη βάση της κοινωνικής ανάγκης που χαρακτηρίζει τον άνθρωπο ανεξάρτητα φύλου, φυλής ή εθνικότητας. Στη βάση της ουσιαστικής ισότητας.  
  
 Σεβασμός λοιπόν αυτό έχω να πω ότι όλοι πρέπει να δείχνουμε σε κάθε ανθρώπινο πλάσμα που βρίσκεται απέναντι μας με τις ιδιαιτερότητες του , και αυτό ισχύει για όλα για την εμφάνιση ,το ντύσιμο, το στήσιμο ,την ομορφιά, την ασχήμια.

Ας κοιτάξουμε τον κάθε άνθρωπο πίσω από αυτό που θέλει να δείξει στους πολλούς. Σε μία κοινωνία που πρωταγωνιστεί η απελπισία ας επιλέξουμε  να εστιάσουμε  στις ανθρώπινες σχέσεις όχι για να ηθικολογήσουμε , αλλά γιατί εκεί βρίσκεται η άκρη του νήματος της ανθρώπινης ζωής.

Μόλλη

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.