Η θεωρία μου για τις σχέσεις άνδρα και γυναίκας -2

Αγαπητή μου Μόλλη

Σε ευχαριστώ για τα ε-μαιλ των αναγνωστών που μου προώθησες. Σίγουρα υπάρχουν διαφορετικές προσεγγίσεις και απόψεις. Σε ότι όμως αφορά τη διαχυτικότητα που λίγο -πολύ μου καταλογίζουν οι φίλοι μου θα ήθελα να εξομολογηθώ στο φιλόξενο blog σου.

Σίγουρα η διαχυτικότητα είναι περισσότερο γυναικείο χαρακτηριστικό. Μακάρι να μπορούσα να εκφράζομαι όπως θέλω πραγματικά χωρίς να με παρεξηγούν συνέχεια οι άλλοι....χωρίς να θεωρούν ότι κρύβεται κάτι πίσω από τον συναισθηματισμό μου...χωρίς να λένε ότι επειδή είμαι...............


διαχυτική είμαι υπερβολική.. και χωρίς να θεωρούν ότι την πέφτω σε όλα τα αρσενικά επειδή πολλοί φίλοι μου είναι άνδρες και εγώ είμαι διαχυτική και άνετη μαζί τους...να μπορούσα να βλέπω μια ειλικρίνεια στην σχέση μου με τους άλλους που δυστυχώς εκτός ελάχιστων εξαιρέσεων δεν την βλέπω...

Διαπιστώνω με λύπη ότι στη διαχυτικότητα πρέπει να υπάρχουν κάποια όρια όσον αφορά τον χώρο και τα πρόσωπα στα οποία εκδηλώνεται....δηλαδή  αγκαλιές και φιλιά με όλον τον κόσμο  παρεξηγείται στο τέλος.... Από την άλλη μεριά,  του άνδρα, καταλαβαίνω ότι η φλόγα ενός κεριού ασκεί μεγάλη δύναμη.  Θέλει να την αγγίξει, να την ταρακουνήσει, να την κάνει να "τσιτσιρίξει".

Και σε μένα  αρέσει το παιχνίδι και ο ερωτισμός. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να γίνει κάτι σώνει και καλά με κάποιον που είμαι διαχυτική"  Οι άνδρες ή μάλλον οι άνθρωποι γενικότερα θα νομίζουν ότι τους θεωρώ πειραματόζωα τους  "τεστάρω" με τις επιδόσεις μου στο φλερτ, το σεξ απήλ και την ερωτική μου δεινότητα. Δεν είναι όμως αλήθεια

Το παιχνίδι έχει χρόνο και κανόνες! Όταν με προκαλούν είμαι ξεκάθαρη από την αρχή.  Παίζουμε όσο μας αρέσει, αλλά μένουμε στο παιχνίδι. Οι κινήσεις μέσα σε αυτό δεν σημαίνουν τίποτα στην πραγματική ζωή. Κάτι σαν τα χρήματα της Μονόπολης...Δεν μπορεί στα πλαίσια του παιχνιδιού να θέλει να μάθει πως "εφαρμόζουν" τα χείλη του επάνω στα δικά μου. Ούτε να ισχυρίζεται ότι  δεν θα φιληθούμε, αλλά κάνουμε τεστ συμβατότητας!

Επίλεγω στρατόπεδο και πιόνια! Κάνω πάντα  γνωστό από την αρχή τους λόγους για τους οποίους παίζουμε. Παίζουμε για να περάσουμε και οι δύο καλά. Και όχι  ο ένας να εξοντώσει τον άλλον. Γιατί αν ισχύει το δεύτερο, θα ξέρω κι εγώ πως θα σχεδιάσω τη στρατηγική μου.

Ορίζω πάντα  με ακρίβεια το έπαθλο! Γιατί είναι διαφορετικό το έπαθλο να είναι η αγκαλιά μου, διαφορετικό  ένα ποτό στο γνωστό bar και εντελώς διαφορετικό να είναι μια ωραιότατη... χυλόπιτα!

Λίλιαν

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.