Η τάση που εκδηλώνεται και που θα γίνεται εντονότερη τα επόμενα χρόνια είναι ότι όλοι και περισσότεροι καταναλωτές θα στρέφονται στα εμπορικά κέντρα καθώς αλλάζουν οι καταναλωτικές συνήθειες.
Απέναντι στον κανιβαλισμό άντλησης πελατών από τα εμπορικά κέντρα MALL ένα νέο κατάστημα παντοπωλείο το Περί Λέσβου στην οδό Αθηνάς υιοθέτησε μια διαφορετική προσέγγιση. Συγκεκριμένα δύο νεαροί ο Λευτέρης Αντωνάκας κ ο Ανδρέας Καραπατάκης λάτρεις της λεσβιακής γης μετεξέλιξαν μια πετυχημένη ιδέα και την προσάρμοσαν με απόλυτη επιτυχία στις ανάγκες των πιο απαιτητικών ουρανίσκων.
Το άλλοτε ψυχρό Lesvoshop ικανοποιούσε τις στοιχειώδες ανάγκες των Λέσβιων Λημνιών και κατοίκων της Χίου ,σήμερα το Περί Λέσβου προσελκύει όχι μόνο τους θιασώτες της μυσταγωγίας του φαγητού άλλα και τους λάτρεις του <<ευ ζην>>.
Η προηγούμενη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση δεν μπόρεσε να επικοινωνήσει την ιδέα στους καταναλωτές άλλα ούτε και στο αθηναϊκό κοινό. Ήταν μια πολύ σωστή ιδέα η οποία όμως δυστυχώς κακοποιήθηκε από τους διαχειριστές του και κατέληξε σε ένα σύγχρονο Βατοπαίδι για τον νομό Λέσβου. Η επιχειρηματική δραστηριότητα της αυτοδιοίκησης στελεχώθηκε με πρόσωπα που δεν είχαν την ανάλογη εμπειρία και τριβή με το εμπόριο. Η ελλειμματική ως ανύπαρκτη λογιστική παρακολούθηση, η μη τήρηση βιβλίων επιταγών ,ο λανθασμένος τρόπος διαχείρισης εσωτερικών θεμάτων, οδήγησαν σε σημαντικές μειώσεις στους κύκλους εργασιών και στην κερδοφορία.
Τέλος, η εμπιστοσύνη που προσέφερε το προφανές πλεονέκτημα αναγνωρισιμότητας (Lesvos σαν brand name) και της διασφάλισης της αξιοπιστίας των προϊόντων δεν στάθηκε ικανό όλο το εγχείρημα του Παύλου Βογιατζή να στεφθεί με επιτυχία.
Τέλος, η εμπιστοσύνη που προσέφερε το προφανές πλεονέκτημα αναγνωρισιμότητας (Lesvos σαν brand name) και της διασφάλισης της αξιοπιστίας των προϊόντων δεν στάθηκε ικανό όλο το εγχείρημα του Παύλου Βογιατζή να στεφθεί με επιτυχία.
Σήμερα, δύο νέοι άνθρωποι με ένα όραμα δημιουργούν το περί Λέσβου. Το δείγμα αυτό οραματικής συμπεριφοράς και με συνδυασμό μιας νέας φιλοσοφίας προνοητικής διαχείρισης μας προτρέπει όχι μόνο να το αγκαλιάσουμε αλλά και να το προστατεύσουμε.
ΜΑΡΙΑ ΞΥΛΑ
Το περιοδικό που διαφιμίζονται και βλέπετε στις φωτογραφίες είναι το εξαμηνιαίο περιοδικό του αεροδρομίου Ελ. Βενιζέλος.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.