Η Λήμνος στην εφημερίδα Real news

Η Λήμνος στην εφημερίδα REAL NEWS (Συγχαρητήρια στη ΧΡΥΣΑΦΗ ΑΒΕΕ)

Αν σας έλεγαν ότι στη Λήμνο υπάρχουν εταιρείες που εν μέσω κρίσης πάνε καλά τι θα λέγατε; Εγώ θα έλεγα φυσικό είναι. Η Λήμνος διαθέτει δύο συγκριτικά πλεονεκτήματα: τη λημνιακή γη και έξυπνους ανθρώπους. Ο συνδυασμός των δύο μπορεί να αποτελεί ένα επιπλέον αξιοποιήσιμο πλεονέκτημα που μπορεί να συμβάλλει στην οικονομική ανάπτυξη του αγαπημένου μας νησιού. Η λημνιακή γη ήταν γνωστή από την αρχαιότητα, όχι μόνο για την πλειονότητα των αγροτικών και κτηνοτροφικών προϊόντων, αλλά και για τις θεραπευτικές ιδιότητες. Η σύγχρονη έρευνα έδειξε ότι υπάρχουν αντιφλεγμονώδεις και αντιμικροβιακές ιδιότητες, και αυτό οφείλεται στην ηφαιστιογενής σύσταση του εδάφους της.


Το καλαθάκι Λήμνου είναι το μοναδικό κτηνοτροφικό προϊόν που επέβαλε πανελληνίως την ονομασία προέλευσής του, παρά το γεγονός ότι στις προθήκες των ψυγείων των σούπερ μάρκετ Αθήνας και Θεσσαλονίκης, εμείς οι αδαείς καταναλωτές παρατηρούμε το γνωστό Τ.Λ. στη ξύλινη ταμπελίτσα που όμως σημαίνει «Τύπου Λήμνου» και όχι «Τυρί Λήμνου». Η ξεχωριστή ποιότητα το έχει καθιερώσει στη συνείδηση του καταναλωτικού κοινού παρά τη κάπως αλμυρή τιμή του.

Εν μέσω της γαστρονομικής παραζάλης θα ήταν άδικο να μη αναφερθώ στη κορωνίδα όλωντων αγαθών, το αγαπημένο μου αλεύρι. Η βελούδινη, η αφράτη υφή του και απίθανη γεύση, πρωταγωνιστεί σε όλα σχεδόν τα παραδοσιακά λημνιακά πιάτα. Από πού να αρχίσω? Από τα φλομάρια, τις χυλοπίτες, τις μακαρούνες ή τα αυτούδια με το μούστο? Το συγκεκριμένο πιάτο ήταν πάντα η αδυναμία του παππού μου, γιατί έλεγε ότι πάντα έχει κρυμμένο δύο μυστικά. Το ένα το ήξερε ο μύλος, εκεί στο ΒΑΡΟΣ που νομίζω ακόμη υπάρχει και το άλλο ήταν η αγάπη και η μυσταγωγία που απαιτούσε η παρασκευή του από τη λατρεμένη μου γιαγιά. Δεν υπάρχει αμφιβολία το φρεσκοαλεσμένο αλεύρι που μόλις βγήκε από το μύλο των παιδικών μου αναμνήσεων ευθύνονται οι ιδιαίτερες κλιματολογικές συνθήκες και η λημνιακή γη που εδώ και τόσους αιώνες δημιουργούν ένα τόσο μοναδικό προϊόν όσο το ίδιο το νησί.

Για τους κατοίκους και για τους σύγχρονους που μας ενδιαφέρει, το σχετικό άρθρο της REAL NEWS μας δίνει πληροφορίες για την εξυπνάδα και εργατικότητα που διέπει την εταιρεία παραδοσιακών προϊόντων Λήμνου ΧΡΥΣΑΦΗ ΑΒΕΕ. Η εταιρεία που ιδρύθηκε πριν 28 χρόνια από δικούς μας συντοπίτες, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η εφημερίδα, με μόνα όπλα στη φαρέτρα της, την καινοτομία, την άριστη ποιότητα και τα αγνά υλικά. Κατόρθωσε μέσα στο αφιλόξενο επιχειρηματικό περιβάλλον σε σύντομο χρονικό διάστημα να κατακτήσει όχι μόνο μία αξιόλογη θέση στο καλάθι της νοικοκυράς αλλά και να διεκδικεί θέση πρωταγωνιστή στο εξωτερικό. Η εταιρεία ΧΡΥΣΑΦΗ ΑΒΕΕ είναι μια εταιρεία με άξιο και έντιμο ανθρώπινο δυναμικό που διαχειρίζεται με σχέδιο, με νοικοκύρεμα, με αποτελεσματικότητα κυρίως όμως με αναπτυξιακό όραμα το «ευ επιχειρείν».

Στη Λήμνο υπάρχουν ακόμη σπείρες ετεροκίνητες, αρκεί οι δρώντες να αποκοπούν από τις παθογένειες του παρελθόντος, τις αντιλήψεις αδράνειας, καθυστερήσεων και αρκετών χαμένων ευκαιριών. 

Λεων

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.