Η Λημνιακή διχόνοια



«Η Διχόνοια που βαστάει - ένα σκήπτρο η δολερή
καθενός χαμογελάει - “Πάρ’ το” λέγοντας και συ».

Το νησί μας  μας έχει ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό. Σε κρίσιμες στιγμές, οι  αυτοδιοικητικές ηγεσίες αντί να επιδιώκουν την συναίνεση και την συγκρότηση πανλημνιακού μετώπου, καταφεύγουν σε λαϊκισμούς και καιροσκοπισμούς, παρασέρνοντας με τον τρόπο αυτό και το  κόσμο και εκθέτοντας το νησί σε πλείστους όσους κινδύνους. Φυσικά, εδώ προκύπτει και μια άρρηκτη αμφίδρομη σχέση ηγεσίας και Λημνιακού λαού, αφού ο λαός κάθε φορά ακολουθεί και παίρνει με χαρακτηριστική ευκολία το μονοπάτι του διχασμού που του ανοίγουν οι εκάστοτε ηγεσίες.

Έτσι έγινε και χθές με το θέμα του νοσοκομείου. Μία καλοστημένη θεατρική παράσταση...

του δημάρχου με τους ηθοποιούς του, παρέσυρε τον κόσμο, να πιστέψει ότι φεύγουν και οι δύο ψυχίατροι και μένει το νοσοκομείο χωρίς κάλυψη για 2 μήνες. Αυτό ήξερε ο κόσμος . Δεν είναι όμως αυτή η αλήθεια. Είπαν ψέμματα. Ο ένας ιατρός  θα έλειπε. Το νοσοκομείο Μυτιλήνης μας έχει καλύψει 9 φορές στη Λήμνο και 9 φορές στον Άι-Στράτη και μας ζητήθηκε πρώτη φορά να καλύψουμε μία θέση ψυχιάτρου για 2 μήνες. Δεν έπρεπε κάν να το συζητάμε. 

Στεναχωρήθηκαν κάποιοι και το είπαν και δημόσια στο ραδιόφωνο τι δουλειά είχε η Μαχαίρα εκεί. Ήμουν εκεί. σαν πολίτης της Λήμνου και είμαι περήφανη γι’αυτό.  Είμαι  επίσης εκλεγμένο μέλος της πολιτικής επιτροπής της ΝΔ. και ήμουν παρούσα με τη θεσμική ιδιότητα,  όπως ο χειρουργός κ Κότσαλης και πολλοί άλλοι. Ο κυριότερος όμως λόγος της παρουσίας μου, κύριε Ηλία Κότσαλη, ήταν η έμπρακτη στήριξη της φίλης μου αναπληρώτριας διοικήτριας του Νοσοκομείου Λήμνου, κ. Λυμπέρη, που προστάτευσε τους ιατρούς της   αλλά κανένας από εσάς δεν την υπερασπίστηκε ούτε καν της ζήτησε να μιλήσει να πει την πραγματική αλήθεια. Αυτή που δεν είπαν οι κομπάρσοι. Για αυτό ήμουν εκεί. Να στηρίξω τη φίλη μου. Και επιτρέψτε μου να σας πω ότι έτσι κάνουν οι Λημνιοί.  Όσο για τη ποιότητα της δημοσιογραφίας σας θα σας τα πω τη Τρίτη στο ραδιόφωνο. Εγώ κ. Κότσαλη ήμουν εκεί να στηρίξω τη φίλη μου που κινδύνευσε από σπασμένο ποτήρι. Με έσπρωξαν , με απείλησαν και με προπηλάκισαν  γιατί τους χάλασα τη φιέστα. Μόνη μου. Γιατί δεν τους φοβάμαι. Για αυτά δεν γράψατε τίποτα, δεν είπατε τίποτα, ούτε εσείς ούτε και κάποιοι άλλοι που το παίζουν αντικειμενικοί. Δεν είχατε τη στειχειώδη ευγένεια να παρουσιάσετε τις προσπάθειες της κ Λυμπέρη και  συμφωνείτε με αυτούς που της ζητούσαν  να παραιτηθεί. Αυτό που περίμενα τουλάχιστον να γράψετε ήταν αυτό που είδαν όλοι. Δεν είδατε τους  ηθοποιούς (ακόμα και η Κατίνα Παξινού θα τους ζήλευε)  που όταν τέλειωναν  το show, έκλειναν και το μάτι στο σκηνοθέτη τον δήμαρχο. Υπάρχουν  και βίντεο δείτε τα.

Εδώ που έφτασε ο τόπος θα ξεχωρίσουν τα καλλιεργούμενα φυτά από τα ζιζάνια ακόμα και αν καούν σοδειές. Είναι πολύ αργά να σταματήσουμε αυτό που έρχεται και μάλιστα να το σταματήσουν παλιά υλικά από ένα σύστημα που καταρρέει και αρνείται να συμβιβαστεί με αυτό.

Η πίεση φέρνει αντίδραση και είναι λογικό. Όλα τα ζωντανά πλάσματα θέλουν να επιβιώνουν και όχι να ταπεινώνονται και να εξολοθρεύονται. Να ξέρετε ότι  όποιος ξεκινάει οποιαδήποτε πρωτοβουλία χωρίς  τη θωράκιση της Δικαιοσύνης δεν μπορεί να πείσει, γιατί η νομιμότητα είναι προυπόθεση μαζί με  το όραμα και τη πολιτική αποφασιστικότητα. Και αυτό το λέει κάποιος που του έχουν κάνει πάρα πολλές καταγγελίες και έχει συκοφαντηθεί ασύστολα. Επειδή λοιπόν πλησιάζουμε στις  εκλογές, όπου το διακύβευμα είναι πολύ μεγαλύτερο από όσο μπορούμε να φανταστούμε, καλό να συνετιστούν και  οι  επίδοξες τοπικές ηγεσίες να βρουν το θάρρος και την υπευθυνότητα να κοιτάξουν κατάματα τους πολίτες και να τους πουν ότι εύκολες λύσεις δεν υπάρχουν, αναλογιζόμενοι πού μπορούν να οδηγήσουν το τόπο,  ανεύθυνες ενέργειες κορώνες του τύπου « εμείς θα σταματήσουμε αυτό ή θα κάνουμε το άλλο ». Είναι σίγουρο ότι  θα οδηγήσουν την Λήμνο  σε  περαιτέρω σε απομόνωση , σε μαρασμό  περιπέτειες και όπως είπα σε διχασμό.

Εγκυμονούν καταστροφή τα διχαστικά διλήμματα!



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.