Φλερτ, ποσο μου 'χεις λείψει !!!

Γράφει ο Ιωσήφ Τεντόμας

Διάβασα με προσοχή το άρθρο της Μόλλης και προβληματίστηκα. Αυτό που μου έχει λείψει ιδιαίτερα είναι το φλέρτ. Με την κλασική παραδοσιακή έννοια. Η πρώτη γνωριμία, το σκανάρισμα των κινήσεων, των εκφράσεων, τα λόγια τα μαζεμένα, τα οποία λίγο αργότερα θα συζητάς με φιλαράκια για να δεις τι συμπεράσματα μπορείς να βγάλεις.

Μου έχει λείψει να μην βιάζομαι να δω την εξέλιξη της γνωριμίας, να απολαμβάνω τις βόλτες μετά των συζητήσεων, να ανακαλύπτω σιγά σιγά τα κοινά σημεία. Να διαβάζω ξανά και ξανά τα μηνύματα στο κινητό και γενικότερα να κάνω σαν παιδί.

Δυστυχώς ζούμε σε μια εποχή που όλα γίνονται γρήγορα. Μου έχει λέιψει όμως αυτό το καρδιοχτύπι της πρώτης επαφής. Το τρέμουλο λίγο πριν από το πρώτο φιλί. Δεν ήταν τόσο το πρόσωπο αλλά η ιδέα.

Θα σας πω κάτι και θα γελάσετε, όταν άκουσα την «Κοσμοθεωρία» της Κοκκίνου. Πρώτη φορά ίσως το πρόσεξα αυτό το τραγούδι, βρισκόμενος σε χαλαρή φάση. Πόσος καιρός έχει περάσει που δεν έχω νιώσει κάτι αντίστοιχο; Που δεν έχει κολλήσει το μυαλό μου;

Γιατί σταμάτησα πλέον να κάνω τις τρέλλες που κάνει ένας απόλυτα ερωτευμένος άντρας; Πότε ήταν η τελευταία φορά που είπα ψέμματα στην δουλειά για να δραπετεύω με το έτερον ήμισι και να κάνω την πιο απίστευτή τρέλλα;

Πόσος καιρός έχει περάσει από τότε που ένιωθα το έντονο καρδιοχτύπι και το ρήγος όταν φιλιόμουνα στο στόμα με πάθος; Τότε που νόμιζα ότι θα μου κοπεί η αναπνοή, θα πάθω έμφραγμα και θα με μαζεύει το ΕΚΑΒ;

Τελικά τα έχω ξεχάσει όλα αυτά τα συναισθήματα; Θα αφιερώσω ποτέ και εγώ καψουροτράγουδα   στο ραδιόφωνο της Λήμνου; Θα κοιτάζω το ταβάνι και θα το μετατρέπω σε κινηματογράφο των στιγμών μου με το αντικείμενο του πόθου μου; Πότε θα σημειώσω στο ημερολόγιο μου το επόμενο ερωτικό τριήμερο στο αγαπημένο μου στο νησί τη Λήμνο;

 Μου έχει λέιψει η ένταση αυτών των συναισθημάτων μέσα από το φλέρτ. Μου έχει λείψει μια πραγματική ερωτική βραδυά. Μου έχει λέιψει η αίσθηση από το πρώτο φιλί και πολλά άλλα πράγματα που σκέφτομαι αυτή την στιγμή.

Πιστέυω ότι σε όλους έχει δωθεί η ευκαιρία για να ζήσουν ένα μεγάλο έρωτα. Όμως μπορεί να μην είχαμε τα μάτια μας ανοιχτά, γιατί πάντα ποθούμε την ιδέα αυτού που δεν μπορούμε να έχουμε γι΄αυτό και υποφέρουμε.
Γιαυτό και κολλάμε σε άτομα εντελώς διαφορετικά από αυτό που ψάχνουμε, τυφλωνόμαστε και μάταια η παρέα προσπαθεί να μας ξεκολλήσει, εμείς βλέπουμε απλά εκείνο το οποίο θέλουμε την συγκεκριμένη χρονική περίοδο.

Θέλω ξανά να ζήσω το πρώτο σκίρτιμα όπως παλιά, όταν ήμουν μικρό και άβγαλτο παιδάκι, όταν πίστευα ότι ο έρωτας κρατάει για πάντα. Θέλω να μην χάσω την πίστη μου σε ότι ευλαβικά υποστηρίζω όλα αυτά τα χρόνια.

Θέλω να πιστέυω ότι κάποια στιγμή θα κολλήσει αυτό το παζλ και ότι το κομμάτι αυτό δεν το έχω χάσει κάπου στην ματαιοδοξία των προηγούμενων χρόνων.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.