Σιγά μη γίνω αγανακτισμένος !!!

Είμαι κατά των διαδηλώσεων, γιατί πηγαίνουμε στα γκαβά σαν πρόβατα. Να ξέρουμε τι ζητάμε.

Με λύπη μου βλέπω τις συγκεντρώσεις στις πλατείες να μετατρέπονται σε πανηγύρια πρώτης τάξεως με σουβλάκια, καλαμπόκια, μπύρες, εσπρέσο, πάγκους με σημαίες κ.α. Σε λίγο κουβαλήστε μαλί της γριάς και τραπέζια για να βάλετε πάνω φιδίσια κορμιά να λικνίζονται. Έλεος ρε παιδιά! Επειδή είμαι πολύ μακριά από την Αθήνα αλλά μου μεταφέρουν γνωστοί μου και φίλοι που μένουν στην πρωτεύουσα και κατεβαίνουν στο Σύνταγμα ότι οι υγκεντρώσεις στις πλατείες θα γίνουν must του καλοκαιριού και κάλλιστα μπορούνε να γίνουν και τουριστική ατραξιόν.


Για να περάσουμε και στα δικά μας.  Στο μικρόφωνο του τηλεβόα αριστεροί. Χωρίς σημαίες αλλά με χαρτόνια κατακόκκινα με αριστερίστικες κωρώνες. Πέτυχα άτομα που αρπάζαν από δέκα μεριές αβάδιστα και αβασάνιστα. Στο νησί  λίγο πολύ όλοι γνωριζόμαστε και όλα μαθαίνονται. Είδα βυσματίες που επιβιώνουν μόνο χάρη στις γνωριμίες τους. Με βύσμα έβγαλαν το στρατό, με βύσμα μπήκαν στο δημόσιο αν και είναι βόδια και αμόρφωτοι. Συγνώμη αυτοί ήρθαν να διαδηλώσουν για τι πράγμα; Που δε θα μπορούνε μελλοντικά να βυσματώσουν με την ίδια ευκολία;

Είδα χαραμοφάηδες που η τύχη τους χαμογέλασε πολλές φορές και αυτοί τη χέσανε με το παραπάνω και για τη σημερινή κατάντια τους φταίνε όλοι πλην τους ίδιους. Είδα άτομα που πήγαν να το παίξουν ηγέτες της "επανάστασης", ό,τι πιο σιχαμερό υπάρχει δηλαδή εξουσιολάγνους. Είδα άτομα που πήγαν να κάνουν χαβαλέ και έψαχναν να βρούνε καμιά γκομενίτσα. Με τέτοια μυαλά θα πετύχουν οι διαμαρτυρίες;

Είμαι κατά των διαδηλώσεων δεν είμαι σαν το πρόβατο μεσ’ το  κοπάδι. Όχι επειδή μου το λένε οι άλλοι αλλά γιατί το θέλω εγώ και επιμένω... Ας κρατήσουμε μια πισινή: Να μην ενθουσιαζόμαστε τόσο εύκολα. Ο σκεπτικισμός μερικές φορές δεν είναι κακός. Και κάτι ακόμα: Δεν ανήκω σε κανένα κόμμα, δεν είμαι αντιεξουσιαστής, δεν είμαι αναρχικός, δεν είμαι φασίστας, ούτε νεοναζί. Ένας απλός άνεργος έλληνας πολίτης είμαι. Απλά έχω αηδιάσει με τα ανούσια καραγκιοζιλίκια που κάνουμε οι έλληνες πιο πολύ για το θεαθήναι παρά για την ουσία.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.