Πως ανανέωσα τη γκαρνταρόμπα μου εν μέσω κρίσης

Αγαπητή Μόλλη

Μου ζήτησες  να αποκαλύψω περισσότερα από τα μυστικά μου. Ειδικά στο σημείο που είπα ότι ο συνδυασμός φούστα μπλούζα-πουκάμισο δεν χρειάζεται να ακολουθεί τη μόδα. Σίγουρα μία επαγγελματίας στυλίστας θα είχε να δώσει περισσότερες πληροφορίες για αυτά, αλλά εγώ μόνο τη προσωπική μου γνώμη θα μπορούσα να γράψω και ειδικότερα πως ανανέωσα τη γκαρνταρόμπα μου φθηνά εν μέσω κρίσης.


Η στενή μαύρη φούστα, «ανδρικό» παντελόνι, λευκό πουκάμισο, τζιν και ζιβάγκο... Με τις κατάλληλες πινελιές, τα απαραίτητα κλασικά κομμάτια με έχουν σώσει πολλές  φορές. Με μικρές προσθήκες-αγορές, λίγη φαντασία στους συνδυασμούς,  πολλά από τα ρούχα που οδεύουν προς απόσυρση, ή απλώς με είχαν  κουράσει , έδειξαν επάνω μου εντελώς διαφορετικά. Γιατί -μέρες που είναι- το ζητούμενο είναι να ανανεώνεσαι κάπου- κάπου, χωρίς όμως φορτώνουν οι πιστωτικές κάρτες...

Με το «ανδρικό» παντελόνι με ένα σατέν πουκάμισο σε έντονο χρώμα  φτιάχνω ένα σύνολο που μπορεί να φορεθεί όλες τις ώρες, ακόμα και στη βραδινή έξοδο. Με ένα μαύρο τοπ με παγιέτες, η κλασική στενή μίντι φούστα που ήταν στη ντουλάπα σχεδόν μια δεκαετία, με βγάζει από τα ενδυματολογικά διλήμματα.

Το κλασσικό «μικρό μαύρο φόρεμα», συνδυασμένο με ένα κολιέ από πέρλες και ψηλές λουστρινένιες γόβες γίνεται η πολύ κομψό  και μου  δίνει τη λύση ακόμα και για την πλέον επίσημη εμφάνιση. Με ένα στενό τζιν σακάκι, flat «μπαλαρίνες» κι ένα πολύχρωμο φουλάρι, το φοράω οπουδήποτε.

Το λευκό πουκάμισο σε συνδυασμό με πολύχρωμα κοσμήματα (πχ μια σειρά από βραχιόλια, μακριά σκουλαρίκια με πολύχρωμα swarovski, ή ένα κολιέ-πεντατίφ) μου αλλάζει τελείως τη διάθεση ενώ ένα μαύρο «αδιάφορο» παντελόνι ξεχασμένο στην κρεμάστρα σε συνδυασμό  με ένα μεσάτο σακάκι από πιο πολυτελές υλικό (σατέν, βελούδο, κ.α.), έχει γίνει από τα αγαπημένα μου.

Τα λεπτά μάλλινα ζιβάγκο σε ουδέτερα χρώματα μου αρέσουν αλλά κοντεύουν να γίνουν σημαία μου, οπότε αποφάσισα να  τους αλλάξω φόντο με  πρωτότυπα κολιέ ή φουλάρια.

Αγόρασα ένα πανωφόρι σε απέριττη γραμμή και έντονο χρώμα, που αλλάζει εντελώς όψη σε οποιοδήποτε μαύρο σύνολο. Άλλάξα το στυλ στο κλασικό μαύρο (ή καμηλό) παλτό σας αγοράζοντας ένα σετ γιακά – μανσέτες από οικολογική γούνα ή μαραμπού, και τα εφάρμοσα  (με εσωτερικά κουμπιά) στο παλτό. Όταν το είδα στον καθρέπτη εντυπωσιάστηκα.

Όλες μας έχουμε τα μικρά μας μυστικά που ξεκινούν από τη γνώση του σώματός μας. Ναι πρέπει να είμαστε όμορφες. Πρέπει να είμαστε γυναίκες.

Λίλιαν

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.